مقاله عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیت? ملی المپیک ج.ا.ا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیت? ملی المپیک ج.ا.ا) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیت? ملی المپیک ج.ا.ا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیت? ملی المپیک ج.ا.ا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیت? ملی المپیک ج.ا.ا) :
تعداد صفحات :۲۲
برند سازمانی از جمله موضوعاتی است که کمتر مورد توجه محققان قرار گرفته است. در مطالع حاضر برند یک سازمان ورزشی (کمیت ملی المپیک ایران) بررسی میشود. پرسشنام محققساخته، حاوی ۴۵ سؤال، توسط۲۵۰ نفر از بازیکنان، مربیان، سرپرستان، رؤسای فدراسیونها، خبرنگاران اعزامی به بازیهای آسیایی که از خدمات کمیت ملی المپیک بهعنوان یک سازمان ورزشی استفاده کرده بودند و کارکنان این سازمان، تکمیل شد. با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی پنج عامل مؤثر در برند سازمانی شامل خدمت اصلی، مدیریت ارتباطات، مدیریت مالی و قانونی، مدیریت جایگاه (موقعیتیابی) و توسع ساختاری شناسایی شدند. بهمنظور کشف روابط بین عوامل، مدل پیشنهادی آزمون شد. نتایج حاصل از آزمون مدل پیشنهادی نشان داد عامل خدمت اصلی بهطور مستقیم بر ارتباطات سازمان و توسع ساختاری و مدیریت مالی بهطور غیرمستقیم بر مدیریت جایگاه تأثیر داشته است. همچنین عامل ارتباطات با ضریب اثر زیادی تأثیر خود را بر عامل جایگاه نشان داده است. براساس نتایج این تحقیق خدمت اصلی، یعنی همان وظیفه و مأموریت اصلی سازمان که برای سازمان تعریف شده است، با اثرگذاری بر سایر عوامل، میتواند موجب ارتقای برند سازمانی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.