مقاله طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونههای آموزشی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونههای آموزشی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونههای آموزشی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونههای آموزشی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی سیستم استنتاج فازی با یادگیری از نمونههای آموزشی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان عملیاتی در سلامت محیط کار :
تعداد صفحات :۲۹
برای دستیابی به بیشترین سطوح سلامت در سازمانها، فضایی برای مشارکت فعالان کارکنان ضروری است. برای فعالسازی این مشارکت، سازمانها به ابزارهایی برای سنجش مشارکت نیاز دارند تا با تعیین انحرافها، برنامهها را بازنگری کنند. این پژوهش بهدنبال طراحی نوعی سیستم کمی برای اندازهگیری مشارکت کارکنان در سلامت محیط کار است که بر قواعدی مبتنی باشد که بتواند این اندازهگیری را فارغ از تخمین روابط غیرخطی، بین متغیرهای مؤثر انجام دهد. بدینمنظور طراحی نوعی سیستم استنتاج فازی مد نظر قرار گرفته است. نمر مشارکت کارکنان بهعنوان خروجی و عوامل زمینهساز مشارکت در سلامت بهعنوان ورودیهای سیستم در نظر گرفته شدند. تولید قوانین با استفاده از روش CT08 اصلاحشده صورت پذیرفت که بر پای نمونههای آموزشی استوار است. در پایان ضمن تولید ۱۷ قانون، سیستم با ۵ نمون آزمایشی سنجش شد و میزان دقت ۳/۹۲ درصد بهدست آمد. محققان تغییری در چگونگی محاسب میزان دقت نیز پیشنهاد دادند که سبب نزدیکترشدن به واقعیت میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.