مقاله تأثیر انتخاب مواد بر دریافتهای احساسی کاربران از محصولات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر انتخاب مواد بر دریافتهای احساسی کاربران از محصولات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر انتخاب مواد بر دریافتهای احساسی کاربران از محصولات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر انتخاب مواد بر دریافتهای احساسی کاربران از محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر انتخاب مواد بر دریافتهای احساسی کاربران از محصولات :
تعداد صفحات :۱۳
انتخاب بهترین گزینه برای تولید، از میان مجموعهی وسیعی از موادی که هر روز بر تنوع و تعدد آنها افزوده میشود، فرایندی بسیار دشوار، طولانی و گران است که آن را به یکی از چالشهای اساسی طراحان و مهندسان تبدیل نموده است. معیارهای مختلفی در این تصمیمگیری دخالت دارند که عمده آنها عبارتند از: توجه به خواستههای عملکردی و فنی طرح، قابلیت تولید آسان، ارزان و تطابق با نیازهای زیبایی شناختی و احساسی طرح. روشهای متنوعی برای انتخاب مواد از دیدگاه فنی و عملکردی وجود دارند. اما برای خلق ویژگیهای زیبایی شناختی و احساسی مشترک در محصولات مختلف، طراحان با مشکلات زیادی روبرو هستند که شناسایی ابعاد احساسی مواد و نحوه تاثیر آنها بر ویژگیهای احساسی محصولات را به یک ضرورت تبدیل مینماید. در این مقاله با نظرسنجی از کاربران در مورد جنس یک گلدان خانگی با ۲۴مادهی متفاوت، تاثیرات احساسی مواد بر ظاهر محصول مورد آزمون قرار گرفته است. در مرحلهی بعدی، صفاتی که معانی مشابهی داشتند با هم دستهبندی شده و درصد فراوانی آنها محاسبه شد در نهایت نتایج اینگونه نشان داد که علیرغم ضعف کاربران در توصیف احساسی محصول، در برخی موارد دسترسی به یک الفبای مشترک در بیان احساسات توسط مواد، دور از انتظار نخواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.