مقاله علوم شناختی رویکردی برای تبیین رفتار اقتصادی مصرف‌کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله علوم شناختی رویکردی برای تبیین رفتار اقتصادی مصرف‌کننده دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله علوم شناختی رویکردی برای تبیین رفتار اقتصادی مصرف‌کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علوم شناختی رویکردی برای تبیین رفتار اقتصادی مصرف‌کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله علوم شناختی رویکردی برای تبیین رفتار اقتصادی مصرف‌کننده :

تعداد صفحات :۴۸

رفتار مصرف‌کننده از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در اقتصاد خرد است. در اقتصاد نئوکلاسیک، فرض می‌شود رفتار انسان‌ها برای رسیدن به هدف، بر عقلانیت محض مبتنیباشد، در حالی که سایمون، مفروضات پارادایم نئوکلاسیک‌ها را نقد کرده و عقلانیت محدود را مطرح می‌کند. چرا که انسان به دلیل مواجهه با عدم قطعیت و نبود دسترسی به اطلاعات آینده، دارای محدودیت‌های شناختی است، به گونه‌ای که نمی‌تواند بر طبق پیش‌بینی اقتصاد نئوکلاسیک، عاقلانه و منطقی تصمیم بگیرد، بنابراین بر اساس مطالعات انجام گرفته در این زمینه می‌توان گفت که رفتار انسان متأثر از هر دو عامل شهودی و عامل استدلالی است و این‌طور نیست که انسان کاملا به صورت عقلانی رفتار می‌کند. هدف از مقاله این است که رفتار مصرف­کننده را از چهار رویکردهای متفاوت اقتصادی، روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم شناختی بررسی کند. مهم‌ترین دیدگاهی که طی سالیان اخیر توجه زیادی به خود جلب کرده، دیدگاه علوم شناختی است که در زمینه‌ی درک و فهم مغز و ذهن انسان که اطلاعات را دریافت، نگهداری و پردازش می­کند، می‌باشد. تمرکز این علم بر استدلال، ادراک، حافظه، آگاهی، احساسات، توجه، هشیاری، خلاقیت، استفاده از زبان و ارتباط میان آنهاست که برای پی بردن به توانایی مغز و ذهن انسان به کار گرفته می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.