مقاله بهینه‌سازی قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با استفاده از نظریه بازی‌ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بهینه‌سازی قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با استفاده از نظریه بازی‌ها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه‌سازی قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با استفاده از نظریه بازی‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه‌سازی قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با استفاده از نظریه بازی‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه‌سازی قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با استفاده از نظریه بازی‌ها :

تعداد صفحات :۱۸

در این پژوهش، بهینه‌سازی سطح کیفیت و هزینه‌های بازاریابی در یک زنجیره تأمین حلقه بسته با یک تولیدکننده، یک خرده‌فروش و یک عضو سوم زنجیره با استفاده از سیاست استکلبرگ تئوری بازی‌ها بررسی می‌شود. تولیدکننده محصولات را با کیفیتی مناسب تولید می‌کند و به خرده‌فروش می‌فروشد. خرده‌فروش هزینه‌های مربوط به بازاریابی را می‌پردازد و عضو سوم زنجیره مسئول جمع‌آوری محصولات مستعمل از مصرف‌کننده و فرستادن آن‌ها به تولیدکننده است. تولیدکننده محصولات بازگشتی را دوباره‌کاری می‌کند و کیفیت محصولات بازگشتی با کیفیت محصولات تولیدشده از مواد خام یکسان است. در این پژوهش، دو سناریو تحت سیاست استکلبرگ درنظر گرفته شده است. متغیرهای تصمیم مدل شامل سطح کیفیت، هزینه بازاریابی، قیمت‌های بهینه عمده‌فروشی و خرده‌فروشی هستند. پس از بررسی مقعربودن توابع سود اعضای زنجیره، برای تک‌تک متغیرهای تصمیم رابطه بهینه فرم بسته استخراج و مثال عددی ارائه شده است. درنهایت، برای بررسی حساسیت متغیرهای تصمیم نسبت به پارامترهای کلیدی مدل تحلیل حساسیت صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.