مقاله بررسی تأثیر سرمای? فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالع? موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر سرمای? فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالع? موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر سرمای? فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالع? موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر سرمای? فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالع? موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر سرمای? فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالع? موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) :
تعداد صفحات :۲۵
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمای فکری و عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات انجام گرفته است. روش تحقیق، توصیفی و طرح پژوهشی همبستگی از نوع مدلیابی معادلات ساختاری است. جامع آماری پژوهش شامل تمامی کارکنان زن و مرد ادارات کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به تعداد ۲۱۹ است که با استفاده از روش نمونهگیری غیرتصادفی هدفمند ۱۸۰ نفر بهعنوان نمون آماری انتخاب شدند. برای گردآوری دادههای پژوهش از سه پرسشنام استاندارد سرمای فکری براساس مدل استورات، عملکرد سازمانی براساس مدل کارت امتیازی متوازن و کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال استفاده شد. دادههای تحقیق پس از جمعآوری با استفاده نرمافزارهای آماری LISREL, SPSS تحلیل شدند. نتایج معادلات ساختاری نشان داد که اثر مستقیم مؤلفههای سرمای انسانی بر عملکرد سازمانی (۱۸/۰) و کیفیت خدمات (۲۸/۰) در سطح ۰۵/۰ مثبت و معنادار است. اثر سرمای مشتری بر کیفیت خدمات (۵۷/۰) در سطح ۰۵/۰ مثبت و معنادار است. اثر مستقیم عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات (۱۷/۰) در سطح ۰۵/۰ مثبت و معنادار است. اثر غیرمستقیم مؤلفههای سرمای فکری با نقش واسطهای عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات معنادار نبود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.