مقاله ترسیم شبک? تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ترسیم شبک? تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ترسیم شبک? تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترسیم شبک? تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ترسیم شبک? تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند :

تعداد صفحات :۲۹

با وجود رقابت روز‌افزون در صنعت بانکداری ایران، ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، به‌منظور حفظ و بهبود موقعیت رقابتی بانک‌ها امری ضروری می‌نماید. شناسایی شیو ارزش‌گذاری و شکل‌گیری مفاهیم مرتبط با مفهوم برند در ذهن مشتریان، راهنمایی برای دستیابی به این هدف است. این مطالعه به ترسیم شبکه‏ای از تداعی‏های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن «نقش مفهوم برند»، به‌منظور شناخت تداعی‌ها‌ی برند این دو بانک و ارتباط میان آنها در ذهن مشتریان می‌پردازد. دانشجویان دانشگاه‌های تهران جامع آماری پژوهش پیش رو را تشکیل می‌دهند و برای جمع‌آوری داده‌ها از روش نمونه‌گیری در دسترس استفاده شده است. در نتیجه، این مطالعه «نقش نهایی مفهوم برند بانک کشاورزی» با تعداد ۱۱ تداعی اصلی از جمله: خوش گندم؛ کشاورز و باغبان؛ سنتی و قدیمی؛ بانک تخصصی در حوز کشاورزی؛ رنگ سبز و «نقش نهایی مفهوم برند بانک تجارت» با تعداد هشت تداعی اصلی از جمله: دانشگاه؛ وام دانشجویی؛ سابقه و قدمت و بانک دولتی ترسیم شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.