مقاله ترسیم شبک? تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ترسیم شبک? تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ترسیم شبک? تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترسیم شبک? تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ترسیم شبک? تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقش? مفهوم برند :
تعداد صفحات :۲۹
با وجود رقابت روزافزون در صنعت بانکداری ایران، ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، بهمنظور حفظ و بهبود موقعیت رقابتی بانکها امری ضروری مینماید. شناسایی شیو ارزشگذاری و شکلگیری مفاهیم مرتبط با مفهوم برند در ذهن مشتریان، راهنمایی برای دستیابی به این هدف است. این مطالعه به ترسیم شبکهای از تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن «نقش مفهوم برند»، بهمنظور شناخت تداعیهای برند این دو بانک و ارتباط میان آنها در ذهن مشتریان میپردازد. دانشجویان دانشگاههای تهران جامع آماری پژوهش پیش رو را تشکیل میدهند و برای جمعآوری دادهها از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شده است. در نتیجه، این مطالعه «نقش نهایی مفهوم برند بانک کشاورزی» با تعداد ۱۱ تداعی اصلی از جمله: خوش گندم؛ کشاورز و باغبان؛ سنتی و قدیمی؛ بانک تخصصی در حوز کشاورزی؛ رنگ سبز و «نقش نهایی مفهوم برند بانک تجارت» با تعداد هشت تداعی اصلی از جمله: دانشگاه؛ وام دانشجویی؛ سابقه و قدمت و بانک دولتی ترسیم شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.