مقاله گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو :

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر با هدف شناسایی ذهنیت مشتریان مردد در تصمیم‎گیری هنگام خرید اجرا شده است. به همین منظور از روش کیو، یکی از روش­های ترکیبی کیفی ­و کمی، استفاده شده است. تعداد ۳۳ عبارت در ارتباط با نحو تصمیم­گیری مشتریان مردد که از مصاحبه­ها و مرور متون استخراج شده بودند، شکل‎دهند فضای گفتمان این پژوهش بود. در بخش مصاحبه، ۵ نفر از مشتریان هایپراستار به‎صورت قضاوتی و در بخش کمی به‎منظور مرتب­سازی عبارات نمونه­ای، ۶۶ نفر به سبک تصادفی انتخاب شدند. داده­ها در نرم‎افزار SPSS به روش تحلیل عاملی کیو تجزیه و تحلیل شدند. پایایی ابزار بر اساس آزمون آلفای کرونباخ ۹۵۲/۰ به‎دست آمد و روایی آن را نیز مشارکت‎کنندگان از طریق پاسخ به سؤال انتهایی پژوهش تأیید کردند. در پایان ۹ ذهنیت متفاوت از مشتریان مردد هنگام تصمیم خرید به‎دست آمد. توصیه­گرایی، کیفیت­گرایی، برندگرایی، مدگرایی، لذت­گرایی، قیمت­گرایی، دانش‎گرایی، کشورگرایی و عادت‎گرایی، ذهنیت­های مشتریان مردد در رویارویی با موقعیت تصمیم­گیری برای خرید و تردید بین گزینه­های تصمیم هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.