مقاله اثر تعدیل‌گری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثر تعدیل‌گری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر تعدیل‌گری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر تعدیل‌گری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر تعدیل‌گری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) :

تعداد صفحات :۲۸

با توجه به افزایش تعداد کاربران شبکه اجتماعی تلگرام در ایران، به‌خصوص در میان اقشار جوان و تحصیل‏کرده، به نظر می‏رسد که مطالع نوع استفاده از این شبکه‏ها، به‏ویژه در فعالیت‏های آموزشی، حائز اهمیت باشد. با توجه به اهمیت موضوع، هدف این تحقیق توصیفی‌ـ همبستگی بررسی عوامل تأثیرگذار بر قصد استفاد دانشجویان از شبکه اجتماعی تلگرام در فعالیت‏های آموزشی با تأکید بر اثر تعدیل‏گری جنسیت بود. جامع آماری این تحقیق ۷۶۷ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‏های کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بود که بر پای جدول بارتلت و همکاران (۲۰۰۱)، ۱۹۶ نفر از آنان با روش نمونه‏گیری طبقه‏ای با انتساب متناسب انتخاب شدند. برای گردآوری داده‏ها از پرسش‌نام استاندارد (پس از متناسب‏سازی پرسش‏ها با زمین مرتبط با پژوهش) استفاده شد. نتایج تحقیق گویای آن بودند که دو متغیر برداشت ذهنی از سهولت و مفید‌بودن اثر مثبت و معنا‏داری بر نگرش استفاده از تلگرام در فعالیت‏های آموزشی داشتند، در‌حالی‌که رابط بین برداشت ذهنی از جذابیت با نگرش نسبت به استفاده از تلگرام معنا‏دار نبود. همچنین، نگرش به استفاده از تلگرام اثر مثبت و معنا‏داری بر قصد استفاده از آن در فعالیت‏های آموزشی داشت. نتایج تحلیل گروه‏های چندگانه نشان دادند که از بین چهار رابط بررسی‌شده، فقط اثر تعدیل‏گری جنسیت در رابط بین برداشت ذهنی از سهولت با نگرش به استفاده از تلگرام در فعالیت‏های آموزشی تأیید شد؛ به نحوی که این رابطه برای دانشجویان پسر مثبت و معنا‏دار، ولی برای گروه دانشجویان دختر غیرمعنا‏دار بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.