مقاله اثر تعدیلگری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر تعدیلگری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر تعدیلگری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر تعدیلگری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر تعدیلگری متغیر جنسیت بر قصد استفاد? دانشجویان از شبک? اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی (مطالع? موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) :
تعداد صفحات :۲۸
با توجه به افزایش تعداد کاربران شبکه اجتماعی تلگرام در ایران، بهخصوص در میان اقشار جوان و تحصیلکرده، به نظر میرسد که مطالع نوع استفاده از این شبکهها، بهویژه در فعالیتهای آموزشی، حائز اهمیت باشد. با توجه به اهمیت موضوع، هدف این تحقیق توصیفیـ همبستگی بررسی عوامل تأثیرگذار بر قصد استفاد دانشجویان از شبکه اجتماعی تلگرام در فعالیتهای آموزشی با تأکید بر اثر تعدیلگری جنسیت بود. جامع آماری این تحقیق ۷۶۷ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد رشتههای کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بود که بر پای جدول بارتلت و همکاران (۲۰۰۱)، ۱۹۶ نفر از آنان با روش نمونهگیری طبقهای با انتساب متناسب انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنام استاندارد (پس از متناسبسازی پرسشها با زمین مرتبط با پژوهش) استفاده شد. نتایج تحقیق گویای آن بودند که دو متغیر برداشت ذهنی از سهولت و مفیدبودن اثر مثبت و معناداری بر نگرش استفاده از تلگرام در فعالیتهای آموزشی داشتند، درحالیکه رابط بین برداشت ذهنی از جذابیت با نگرش نسبت به استفاده از تلگرام معنادار نبود. همچنین، نگرش به استفاده از تلگرام اثر مثبت و معناداری بر قصد استفاده از آن در فعالیتهای آموزشی داشت. نتایج تحلیل گروههای چندگانه نشان دادند که از بین چهار رابط بررسیشده، فقط اثر تعدیلگری جنسیت در رابط بین برداشت ذهنی از سهولت با نگرش به استفاده از تلگرام در فعالیتهای آموزشی تأیید شد؛ به نحوی که این رابطه برای دانشجویان پسر مثبت و معنادار، ولی برای گروه دانشجویان دختر غیرمعنادار بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.