مقاله ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) :
تعداد صفحات :۲۹
پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفته است. این پژوهش از نوع کاربردی و بهصورت توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل ۳۲۰ نفر از کارشناسان و سرپرستان بیست اداره تابعه مدیریت تدارکات و امور کالا بوده است که با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای تصادفی، ۱۴۳ نفر نمونه درنظر گرفته شد. جمعآوری دادهها براساس پرسشنامه استاندارد انجام گرفت که روایی آن را اعضای هیئتعلمی دانشگاه و پایایی آن را روش پایایی ترکیبی و آلفای کرونباخ تأیید کرد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار Smart PLS-2 صورت پذیرفت. نتایج نشان داد رهبری تحولآفرین بر گرایش کارآفرینانه با شدت (۴۰۹/۰)، رهبری تحولآفرین بر بازاریابی داخلی با شدت (۴۹۳/۰) و همچنین، بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانه با شدت (۳۸۱/۰) تأثیر دارد و درنهایت بازاریابی داخلی در تأثیر رهبری تحولآفرین بر گرایش کارآفرینانه با شدت (۱۸۸/۰) بهعنوان میانجیگری جزئی تأثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.