مقاله راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار :

تعداد صفحات :۳۶

دوگانگی از جمله ویژگی‌های کسب‌وکارهای پویا در پاسخگویی مناسب به فضای رقابتی کنونی محسوب می‌شود و در حوزه‌های مختلف یک بنگاه قابل‌بررسی است. بازارگرایی و نوآوری از جمله توانمندی‌های پویایی هستند که کسب‌وکارها برای کسب مزیت رقابتی به آنها اتکا می‌کنند. با توجه به اینکه تحقیقات محدودی در زمینه اتخاذ همزمان رویکردهای اکتشاف و بهره‌برداری در حوزه‌های بازارگرایی و نوآوری انجام گرفته است، در این تحقیق به‌منظور اندازه‌گیری راهبردهای اکتشاف و بهره‌برداری در حوزه توانمندی‌های بازارگرایی و نوآوری بنگاه، پرسشنامه‌ای حاوی شاخص‌های سنجش دوگانگی بازارگرایی و نوآوری در میان مدیران و کارشناسان بنگاه‌های ایرانی فعال در صنعت مواد غذایی توزیع شد. جامعه آماری این پژوهش ۳۲۰ بنگاه شرکت‌کننده در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی بود و با استفاده از فرمول کوکران جامعه آماری محدود، حجم نمونه برابر با ۱۸۶ بنگاه محاسبه شد. درنهایت، داده‌های ۱۳۸ پرسشنامه با روش‌های تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تأییدی، تجزیه و تحلیل شد و شاخص‌های نهایی به‌منظور تعیین مدل سنجش تبیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.