مقاله بررسی رابط? بین هوش هیجانی و مهارت های کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابط? بین هوش هیجانی و مهارت های کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط? بین هوش هیجانی و مهارت های کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? بین هوش هیجانی و مهارت های کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط? بین هوش هیجانی و مهارت های کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی :

تعداد صفحات :۲۴

هدف تحقیق حاضر، بررسی رابط بین هوش ­هیجانی و مهارت­های­کارآفرینی دانشجویان تربیت­ بدنی بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی و از لحاظ هدف، کاربردی بود که به‌صورت میدانی اجرا شد­. جامع آماری، دانشجویان تربیت ­بدنی دانشگاه ­تهران (۸۴۳n=) بودند. تعداد نمون ­آماری براساس فرمول کوکران ۲۶۵ نفر به‌دست آمد. نحو نمونه­گیری به­صورت طبقه­ای ­تصادفی بود. ابزار گردآوری داده­ها شامل پرسشنام هوش هیجانی نوکاه و آهیازو (۲۰۰۹) و پرسشنام مهارت­های­کارآفرینی بیچ (۲۰۰۷) بود. روایی پرسشنامه­ها را یازده نفر از متخصصان مدیریت ­ورزشی تأیید کردند. پایایی درونی هر دو پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ، به‌ترتیب ۸۲۱/۰ و ۷۹۴/۰ به­دست ­آمد. برای تحلیل داده­ها از آمار توصیفی (فراوانی، درصد فراوانی، میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی )آزمون K-S، ضریب ­همبستگی اسپیرمن، رگرسیون چندگان گام­به­گام) استفاده شد. نتایج آزمون همبستگی نشان داد که بین هوش ­هیجانی و مهارت­های کارآفرینی دانشجویان، همبستگی مثبت و معنا­داری وجود دارد (۵۰۸/۰=r). همچنین بین سه مؤلف خودمدیریتی (۴۷۱/0r=)، مدیریت­ روابط (۵۲۸/0r=) و آگاهی ­اجتماعی (۷۱۸/0r=) با مهارت­های کارآفرینی رابط معنا­داری وجود­ دارد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگان گام­به­گام نشان داد که از بین چهار مؤلفه هوش­ هیجانی، مؤلفه­های خودمدیریتی با ضریب همبستگی چندگانه (۷۲۱/۰ (R=، آگاهی اجتماعی) ۸۲۱/۰ (R=و مدیریت روابط )۸۵۳/۰ (R=توانایی پیش‌بینی­ مهارت‌های­کارآفرینی را دارند. به‌نظر می­رسد از طریق آموزش­های لازم، می‌توان هوش ­هیجانی و در نتیج آن مهارت­های­کارآفرینی­ دانشجویان ­را­ ارتقا بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.