مقاله تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع? فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان: تلفیق BSC، FANP و DEMATEL
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع? فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان: تلفیق BSC، FANP و DEMATEL دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع? فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان: تلفیق BSC، FANP و DEMATEL کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع? فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان: تلفیق BSC، FANP و DEMATEL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع? فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان: تلفیق BSC، FANP و DEMATEL :
تعداد صفحات :۳۳
هدف اصلی مقال حاضر تحلیل ابعاد نوآوری باز مبتنی بر توسع فناوری اطلاعات در شرکتهای دانشبنیان با استفاده از تلفیق BSC، FANP و DEMATEL است. ابتدا با مروری بر پیشین نوآوری باز و توسع فناوری اطلاعات، ابعاد آن در شرکتهای دانشبنیان شناسایی شد، سپس با بهرهمندی از نظر ۱۵ نفر متخصص، ۱۴ شاخص نوآوری باز برای آن شرکتها مد نظر قرار گرفت و این ابعاد با توجه به منظرهای چهارگان کارت امتیازی متوازن طبقهبندی شدند. در مرحل بعد با استفاده از فرایند تحلیل شبکهای فازی، وزن معیارهای مد نظر بهدست آمد. در مرحل نهایی با بهکارگیری تکنیک دیماتل، روابط درونی هر یک از معیارها با استفاده از رویکرد ابرماتریس، سنجش و ارزیابی شد. بر اساس نتایج تحقیق، معیار مشتری با وزن ۳/۰، مهمترین معیار اصلی مؤثر بر نوآوری باز در شرکتهای دانشبنیان برای توسع فناوری اطلاعات است. معیار یادگیری با وزن ۲۹/۰، معیار فرایندهای داخلی با داشتن مجموع وزن ۲۴/۰ و در نهایت معیار مالی با مجموع وزن ۱۷/۰ در اولویتهای بعدی قرار گرفتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.