مقاله بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مطالع? موردی: ایدهشهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مطالع? موردی: ایدهشهر) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مطالع? موردی: ایدهشهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مطالع? موردی: ایدهشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مطالع? موردی: ایدهشهر) :
تعداد صفحات :۲۹
بهاشتراکگذاری دانش، مرحلهای اصلی در مدیریت دانش بهشمار میرود. تاکنون عوامل متعددی در تحقیقات برای توصیف رفتار بهاشتراکگذاری دانش بهکاررفته است. هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار بهاشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنند ارزشهاست. بهمنظور آزمون مدل، ایدهشهر بهعنوان یکی از نمونههای موفق جوامع مجازی ایرانی که در آن رفتار بهاشتراکگذاری دانش بهصورت واقعی صورت میگیرد، انتخاب شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نحو گردآوری اطلاعات، توصیفی ـ پیمایشی محسوب میشود. برای جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده شد و تحلیل دادهها با بهرهمندی از روش مدلیابی معادلات ساختاری انجام گرفت. بر اساس نتایج جمعآوریشده از ۲۱۷ کاربر فعال ایدهشهر (بر اساس جدول کرجسی و مورگان)، تأثیر انگیزههای درونی بر رفتار بهاشتراکگذاری دانش به تأیید رسید. از سوی دیگر، ارزشهای کاربران نقش تعدیلکنندهای در روابط میان نوعدوستی و شهرتطلبی با رفتار بهاشتراکگذاری دانش نداشت و فرضیههای مرتبط با ارزشها به تأیید نرسید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.