مقاله تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیز? خدمت در بخش عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیز? خدمت در بخش عمومی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیز? خدمت در بخش عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیز? خدمت در بخش عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر انگیز? خدمت در بخش عمومی :
تعداد صفحات :۳۳
دانش سازمانی در حال حرکت به سمت شکلگیری پارادایمی است که بتواند شکاف میان سطوح خرد و کلان را در تئوریها و پژوهشها کم یاحذف کند. یکی از موضوعاتی که به ماهیت چندسطحی آن در پژوهشهای اخیر توجه شده است، موضوع انگیز خدمت در بخش عمومی است. در این پژوهش، انگیز خدمت در بخش عمومی در جایگاه ساختاری چندسطحی بررسی شده است. دادهها بهکمک نرمافزار تحلیل خطی سلسلهمراتبی (HLM) که یکی از روشهای تجزیهوتحلیل چندسطحی است، تحلیل شدهاند. با بهرهمندی از روش نمونهگیری طبقهای، پرسشنام استاندارد در اختیار کارکنان ۳۸ سازمان زیرمجموع شهرداری تهران قرار گرفت و ۸۲۴ پرسشنامه تجزیهوتحلیل شد. خروجی نرمافزار نشاندهند روابط چندسطحی متغیرهای پژوهش بود. انسجام گروه کاری بهعنوان متغیر سطح گروهی، سبب تعدیل رابطه میان رهبری تحولی و انگیز افراد برای خدمت در بخش عمومی میشود. بر اساس نتایج، اگرچه رهبری عامل تعیینکنند انگیز خدمت در بخش عمومی است، مؤلفههای گروههای کاری تأثیر بیشتری در این زمینه دارند؛ بهطوریکه انگیز خدمت در بخش عمومی (متغیر سطح فردی) توسط کیفیت ارتباط اعضای گروه تحتتأثیر قرار میگیرد. از یافتههای مهم این تجزیهوتحلیل چندسطحی، اثر تعدیلکنند جو سازمانی (متغیر سطح سازمانی) بر رابط بین عوامل فردی و گروهی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.