مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا :

تعداد صفحات :۳۳

با حرکت سریع جهان به سمت شبکه‎های ۳G و T4G استفاده‎کنندگان تلفن همراه به‎سرعت رفتار مصرف، برتری‎ها و سلایق خرید را تغییر می‎دهند. از این رو، تولیدکنندگان باید به شناختی صحیح از بازارهای هدف دست یابند و پیشنهاد فروش ویژه‎ای را به مشتریان عرضه کنند. با هدف دستیابی به درکی صحیح از بازار هدف، رفتار مصرف و سبک زندگی خرده‎بازارهای پژوهش، پس از نقد روش‎های سنتی و معرفی تکنیک‎های بخش‎بندی مبتنی بر شبکه‎های عصبی، با بهره‎مندی از روش دلفی فازی، متغیرهای بخش‎بندی بازار هدف انتخاب شد و از طریق شبکه‎های خودسازمان‎ده کوهنن، تعداد خوشه‎های مناسبی از جامع آماری به‎دست آمد و در نهایت با استفاده از تکنیک میانگین کا و تکنیک تجمعی، به تدقیق خوشه‎بندی‎ها و بخش‎بندی بازار پرداخته شد. جامع آماری این پژوهش، مصرف‎کنندگان تلفن همراه شهر تهران با حجم نمون ۱۳۰‎ نفر است. پس از جمع‎آوری داده‎ها از طریق پرسشنامه و تجزیه‎وتحلیل آنها، یافته‎ها نشان داد بازار تلفن همراه تهران در پنج خوشه دسته‎بندی می‎شود که هر یک می تواند قابلیت پیاده‎سازی استراتژی‎های بازاریابی مجزا، با در نظر گرفتن مزیت‎های رقابتی شرکت‎های حوز ICT ، برای حداکثر‎سازی تقاضا و حاشی سود، داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.