مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچهسازی مدل بخشبندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکههای خودسازمانده و روش میانگین کا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچهسازی مدل بخشبندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکههای خودسازمانده و روش میانگین کا دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچهسازی مدل بخشبندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکههای خودسازمانده و روش میانگین کا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچهسازی مدل بخشبندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکههای خودسازمانده و روش میانگین کا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روش فرا ابتکاری در یکپارچهسازی مدل بخشبندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکههای خودسازمانده و روش میانگین کا :
تعداد صفحات :۳۳
با حرکت سریع جهان به سمت شبکههای ۳G و T4G استفادهکنندگان تلفن همراه بهسرعت رفتار مصرف، برتریها و سلایق خرید را تغییر میدهند. از این رو، تولیدکنندگان باید به شناختی صحیح از بازارهای هدف دست یابند و پیشنهاد فروش ویژهای را به مشتریان عرضه کنند. با هدف دستیابی به درکی صحیح از بازار هدف، رفتار مصرف و سبک زندگی خردهبازارهای پژوهش، پس از نقد روشهای سنتی و معرفی تکنیکهای بخشبندی مبتنی بر شبکههای عصبی، با بهرهمندی از روش دلفی فازی، متغیرهای بخشبندی بازار هدف انتخاب شد و از طریق شبکههای خودسازمانده کوهنن، تعداد خوشههای مناسبی از جامع آماری بهدست آمد و در نهایت با استفاده از تکنیک میانگین کا و تکنیک تجمعی، به تدقیق خوشهبندیها و بخشبندی بازار پرداخته شد. جامع آماری این پژوهش، مصرفکنندگان تلفن همراه شهر تهران با حجم نمون ۱۳۰ نفر است. پس از جمعآوری دادهها از طریق پرسشنامه و تجزیهوتحلیل آنها، یافتهها نشان داد بازار تلفن همراه تهران در پنج خوشه دستهبندی میشود که هر یک می تواند قابلیت پیادهسازی استراتژیهای بازاریابی مجزا، با در نظر گرفتن مزیتهای رقابتی شرکتهای حوز ICT ، برای حداکثرسازی تقاضا و حاشی سود، داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.