مقاله بررسی رابط? سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابط? سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابط? سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابط? سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: تعیین رابط سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانهای و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکد روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران هدف پژوهش بوده است.
روش: جامع پژوهش شامل دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکد روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران است که با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران، ۲۸۳ نفر (۱۰۳ نفر کارشناسی و ۱۸۰ نفر کارشناسی ارشد) بهعنوان نمونه انتخاب شدند. این افراد پرسشنام سواد اطلاعاتی میترمیر و کیوریون (۲۰۰۳) و پرسشنام خودکارآمدی رایانهای مورفی و همکاران (۱۹۸۹) را پاسخ دادند.
یافتهها: یافتههای پژوهش نشان داد که بین سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی، رابطه وجود دارد. همچنین بین خودکارآمدی رایانهای با عملکرد تحصیلی رابط مثبت ومعناداری دیده میشود؛ یعنی هرچه سواد اطلاعاتی دانشجویان بالاتر باشد، خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی بیشتری دارند و همچنین هرچه خودکارآمدی رایانهای بیشتری داشته باشند، عملکرد تحصیلی بهتری خواهند داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.