مقاله تبیین جامعه شناختی گرایش زنان به دستفروشی (مطالعه موردی زنان دستفروش در مترو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین جامعه شناختی گرایش زنان به دستفروشی (مطالعه موردی زنان دستفروش در مترو) دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین جامعه شناختی گرایش زنان به دستفروشی (مطالعه موردی زنان دستفروش در مترو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین جامعه شناختی گرایش زنان به دستفروشی (مطالعه موردی زنان دستفروش در مترو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین جامعه شناختی گرایش زنان به دستفروشی (مطالعه موردی زنان دستفروش در مترو) :
تعداد صفحات :۴۹
اگرچهامروزه بسیاری از موانع رسمیکه زنان را مورد تبعیض قرار میداد، مرتفع شده است و زنان، در بسیاری از عرصههای اجتماعی، ازجمله موقعیتهای کاری مختلف مشغول فعالیت میباشند، اما نشانههای زیادی وجود دارد که موقعیت فروتر زنان را در جامعه آشکار میسازد. حضور زنان در مشاغل سطح پایین یا کمدرآمد و بیارزش شمردن کار زنان، همه از مواردی هستند که الگوهای عمیق مناسبات جنسیتی را در جامع ما آشکار میسازد. مقال حاضر که مبتنیبر یک پژوهش کیفی است، سعی دارد تا با استفاده از نتایج حاصل از مشاهده و مصاحبههای عمیق که با ۳۰ زن دستفروش مترو انجام شده است، تجرب زیست آنها را آشکار سازد و موضوع دستفروشی و علل گرایش زنان به این پدیده را از دید آنها بازگو کند. یافتههای پژوهش نشان میدهد که نیاز مالی، فضای زنانه، انعطافپذیری شغلی و درآمد مناسب، ازجمله عواملی است که زنان را بهسوی دستفروشی سوق میدهد. ازطرفی، با توجه به نتایج تحقیق، امکان شناسایی و دستهبندی زنان دستفروش در پنج گروه سرپرستان، همیاران، تفننجویان، مجرمان و عادتگرایان وجود دارد. اگرچه دستههای شناساییشده، در نوع کار که همان دستفروشی است، مشترک میباشند، اما انگیزههای آنها برحسب سه مفهوم نیاز و عادت و لذت میتواند متفاوت باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.