مقاله فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران :
تعداد صفحات :۲۵
تاکنون تعاریف متعدد و گاه متناقضی از مفهوم مسئولیت اجتماعی ارائه شده است، اما بهطورکلی میتوان از آن بهعنوان ایجادکنند تعادل سازنده بین کسبوکار و محیط آن یاد کرد. ادبیات جهانی پژوهش بهطور تقریباً مفصلی به این موضوع پرداخته است، اما در داخل، علاوهبر وجود خلأ گسترده از نظر مفهومی، چارچوب مشخصی در زمینه مسئولیت اجتماعی کسبوکار ارائه نشده است. در این مطالعه، پژوهشگران با اتخاذ رویکرد فراترکیب کیفی دادههای متنی مربوط به هشت مطالعه داخلی که در مقایسه با سایر مطالعات، تمرکز بیشتری بر این مفهوم داشتهاند، تلاش میکنند مسئولیت اجتماعی را از دید ادبیات داخلی شناسایی کنند. یافتههای مطالعه حاضر نشان میدهد مفهوم مسئولیت اجتماعی کسبوکار از نگاه ادبیات معاصر ایران، بیانگر فعالیتهای ناشی از حساسیت داوطلبانه و راهبردمحور کسبوکار به رویدادهای محیط اطراف است که در زمینه مدیریتی، اقتصادی و اجتماعی سازمان، در تعامل با محیط شکل گرفته است و با تأکید بر شایستهسالاری، مردمسالاری، تغییر و ارزشهای انسانی در صدد ایجاد تعادل بین منافع سازمان، جامعه، انسان و دولتهاست که جامعترین تعریف مسئولیت اجتماعی از نظر این مطالعه بهشمار میرود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.