مقاله طراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا) :
تعداد صفحات :۲۹
دستیابی به جایگاه رقابتی مناسب برای یک شرکت، فقط با کمک مدل مناسب کسبوکار امکانپذیر است. هدف این پژوهش، طراحی مدل کسبوکار مناسب برای چابکی سازمان در شرکت سایپا است. پژوهش حاضر رویکردی کیفی دارد و از «نظریه برخاسته از دادهها» استفاده میکند. پس از انتخاب هفت نفر از خبرگان شرکت سایپا با روش نمونهگیری هدفمند و مصاحبه نیمهساختاریافته، دادهها گردآوری شدند. سپس در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی تحلیل شدند و درنهایت ۵۳ گزاره مفهومی اولیه از کدگذاری باز، ۱۸ گزاره مقولهای از کدگذاری محوری و ۶ عامل اصلی از کدگذاری انتخابی، شناسایی شد. نتایج تأیید میکند مقوله اصلی فرایند، «مدل کسبوکار» است که با توجه به عوامل علی (مانند قابلیت دسترسی فزاینده به فناوری، جهانیشدن بازارها و رقابت تجاری)، عوامل زمینهای (مانند بسترسازی ساختاری و فرهنگی) و عوامل محیطی (مانند عوامل اقتصادی، اجتماعی، بینالمللی و بازار) شکل گرفته است و از طریق راهبردهای مشتری، بازار، محصول، قابلیت پویا، زنجیره ارزش و مالی، به سه دست پیامد چابکی، تولید ثروت و کسب مزیت رقابتی پایدار منجر میشود.نتایج این پژوهش، اطلاعات محققان این حوزه را در زمینه اهداف، چالشها و پیامدهای مدل کسبوکار چابک افزایش میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.