مقاله ارائ? روشی جدید برای بخش‌بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آن‌ها و تعریف راهبردهایی مناسب برای هر بخش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائ? روشی جدید برای بخش‌بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آن‌ها و تعریف راهبردهایی مناسب برای هر بخش دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائ? روشی جدید برای بخش‌بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آن‌ها و تعریف راهبردهایی مناسب برای هر بخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائ? روشی جدید برای بخش‌بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آن‌ها و تعریف راهبردهایی مناسب برای هر بخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائ? روشی جدید برای بخش‌بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آن‌ها و تعریف راهبردهایی مناسب برای هر بخش :

تعداد صفحات :۳۳

ارزیابی وفاداری مشتریان می‏تواند درراستای بهبود فرایندهای کسب‏وکار تأثیر مهمی داشته باشد. روش‏های معمول ارزیابی وفاداری مشتریان، صرفاً با تکیه بر سه مؤلف تازگی (R)، تعداد دفعات (F) و ارزش پولی (M) طراحی شده‏اند. در این پژوهش چند عامل مؤثر دیگر شامل تعداد ‏کالاهای خریداری‌شده، تعداد ‏کالاهای برگشتی، مبلغ تخفیف و تأخیر در توزیع به تحلیل اضافه شدند و تأثیر هر یک بر بالارفتن کیفیت ارزیابی سنجیده شد. هدف پژوهش ارائ مدلی جدید برای بخش‏بندی مشتریان براساس میزان وفاداری آنها و تعیین راهبردهایی مناسب برای هر بخش است. مجموع داد این پژوهش به یکی از عمده‏فروشی‎های مواد غذایی اختصاص دارد. داده‏ها در نرم‏افزار Clementine و با استفاده از شبکه‏های عصبی MLP، RBF و الگوریتم K-means تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان می‏دهد روش پیشنهادی بالاترین سطح دقت را در پیش‏بینی میزان وفاداری مشتریان دارد. براساس روش پیشنهادی، مشتریان از نظر وفاداری به پنج خوشه (مشتریان وفادار؛ بالقوه؛ جدید؛ از‌دست‏رفته و مشتریان روی‌گردان) تقسیم شدند که ویژگی‏های هر خوشه براساس وضعیت هفت عامل بیان شد و براساس این ویژگی‏ها راهبردهای مناسبی برای مدیریت مشتریان هر بخش ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.