مقاله بررسی تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاههای خردهفروشی با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی (مطالع? موردی: فروشگاههای شهر رشت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاههای خردهفروشی با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی (مطالع? موردی: فروشگاههای شهر رشت) دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاههای خردهفروشی با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی (مطالع? موردی: فروشگاههای شهر رشت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاههای خردهفروشی با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی (مطالع? موردی: فروشگاههای شهر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاههای خردهفروشی با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی (مطالع? موردی: فروشگاههای شهر رشت) :
تعداد صفحات :۴۲
همزمان با پیشرفت فناوری، صنعت خردهفروشی بهکمک فناوری اطلاعات در مقیاس وسیعی فرایند کسبوکار یکپارچه را از سنتی به کانالهای آنلاین تغییر داده است. در این مقاله، تأثیر یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکتهای خردهفروشی و همچنین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بهمثاب قابلیت سازمان در بهرهبرداری و اکتشاف فرصتهای رشد، در رابط بین یکپارچگی کانالهای خردهفروشی و عملکرد بررسی شده است. دادههای پژوهش از شرکتهای خردهفروشی زنجیرهای شهر رشت بهدست آمده است. جامع آماری این پژوهش شامل کلی کارکنان شرکتهای خردهفروشی کلانشهر رشت است. از این جامع آماری، ۱۲۴ نفر از کارکنان بهروش تصادفی ساده برای نمون آماری انتخاب شدند. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی است؛ اطلاعات آن از طریق پرسشنامه جمعآوری و بهکمک مدلسازی معادلات ساختاری تحلیل شدند. یافتههای پژوهش نشان میدهد ابعاد یکپارچگی کانالهای خردهفروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات با میانجیگری دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد تأثیر میگذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.