مقاله ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی :

تعداد صفحات :۱۶

تبلیغات همواره نقش گسترده­ای در روند رو به رشد محصولات مختلف دارد و در این راستا شخصیت‌های مشهور، سبب جلب توجه و جذب بیشتر مردم به ورزش و خرید کالاهای ورزشی می‌شوند. بدین منظور هدف از این تحقیق، تعیین رابط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی در شهر تبریز است. این تحقیق از نوع پیمایشی است و برای انجام آن از پرسشنام محقق‌ساخته استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط صاحب‌نظران و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ ( ۹۳/۰=α) تأیید شد. نمون آماری پژوهش ۶۰۰ مشتری کفش‌های ورزشی بود‌ که با استفاده از فرمول کوکران به‌دست آمد. داده‌ها ابتدا با استفاده از آمار توصیفی تنظیم و سپس با استفاده از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف و ضریب همبستگی پیرسون در سطح ۰۱/۰=α تجزیه‌وتحلیل شد. نتیج تحقیق نشان داد ارتباط معنادار مثبتی بین استفاده از شخصیت‌های معروف ورزشی و تمایل مشتریان به خرید کفش ورزشی وجود دارد (۷۵/۰=r). ضریب تعیین (۵۶/۰ =r ) نشان می‌‌دهد استفاده از شخصیت‌های معروف با ۵۶ درصد واریانس متغیر وابسته یعنی تمایل به خرید کفش ورزشی مرتبط است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.