مقاله تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) :
تعداد صفحات :۳۶
تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی عرصه نوظهوری است که در آن، مصرفکنندگان تجارب و ارزیابیهای خود از برندها و محصولات مختلف مانند لپتاپ را از طریق کانالهای ارتباطی آنلاین به اشتراک میگذارند. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی است. جامعهی آماری، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی هستند. برای انتخاب نمونه از نمونهگیری طبقهای نسبتی و دردسترس استفاده شد و تعداد چهارصد پرسشنامه توزیع شد. هدف پژوهش، بررسی تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری بود. با بررسی مبانی نظری و یافتههای پژوهشهای قبلی، مدل مفهومی پژوهش و فرضیههای آن ارائه شد. یافتهها نشان داد، تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر ابعاد ارزش ویژه برند؛ ابعاد ارزش ویژه برند به جز بُعد آگاهی از برند بر قصد خرید و تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی از طریق ارزش ویژه برند بر قصد خرید اثر میگذارد. در پایان برمبنای یافتهها، پیشنهادهای پژوهش ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.