مقاله عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) :

تعداد صفحات :۱۸

تحقیق توصیفی- همبستگی حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی درمورد به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت­های آموزشی و پژوهشی انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیق، شامل ۳۳۷ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان بود که با توجه به جدول کرجسی- مورگان، ۱۸۰ نفر از آنان از طریق روش نمونه‌گیری طبقه‌ای با انتساب متناسب انتخاب شدند. برای گردآوری داده‌ها از پرسشنامه استفاده شد. نتایج تحلیل همبستگی نشان داد رابطه بین متغیر وابسته نگرش دانشجویان درمورد به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت­های آموزشی و پژوهشی با متغیر تعداد شرکت در دوره­های آموزشی در زمینه رایانه و اینترنت در سطح یک درصد و با دو متغیر میزان ساعت استفاده از اینترنت و میزان آشنایی با زمینه­های مختلف مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح پنج درصد مثبت و معنی­دار بود. با توجه به نتایج آزمون t مشخص شد بین نگرش دانشجویان درمورد به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت­های آموزشی و پژوهشی برحسب داشتن/ نداشتن رایانه شخصی در سطح پنج درصد تفاوت معنی­داری وجود داشت. نتایج تحلیل رگرسیون بیانگر آن بود که ۲/۶۲ درصد از واریانس متغیر وابسته را سه متغیر میزان آشنایی با زمینه­های مختلف مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعداد شرکت در دوره­های آموزشی در زمینه رایانه و اینترنت و میزان ساعت استفاده از اینترنت تبیین می‌کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.