مقاله تحلیل مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای? اجتماعی (مطالع? موردی: ناحی? ۱، منطق? ۱۵ شهرداری تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای? اجتماعی (مطالع? موردی: ناحی? ۱، منطق? ۱۵ شهرداری تهران) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای? اجتماعی (مطالع? موردی: ناحی? ۱، منطق? ۱۵ شهرداری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای? اجتماعی (مطالع? موردی: ناحی? ۱، منطق? ۱۵ شهرداری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای? اجتماعی (مطالع? موردی: ناحی? ۱، منطق? ۱۵ شهرداری تهران) :

تعداد صفحات :۳۳

تحقیق حاضر با روشی توصیفی- تحلیلی متکی بر مطالعات کتابخانه‌ای و میدانی، مدیریت مشارکتی محلات با تأکید بر نقش سرمای اجتماعی را در ناحی یک شهرداری منطق ۱۵ تهران مطالعه کرده است. سه محل شوش، کیانشهر شمالی و افسری جنوبی به عنوان محلات نمونه انتخاب و سپس با فرمول نمونه‌گیری کوکران حجم نمونه ۳۸۴ نفر برآورد شد. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد شهروندان نسبت به مدیریت مشارکتی محلات گرایش مثبت دارند؛ هر چند میزان این تمایل در بین محلات تحت مطالعه یکسان نیست و در محل شوش بیشتر از دو محل دیگر است. در این راستا نتایج آزمون تحلیل واریانس و توکی این تفاوت را به لحاظ آماری معنادار نشان می‌دهد. علاوه بر این، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد سطح سرمای اجتماعی در محلات تحت مطالعه مطلوب است. در این زمینه نیز تفاوت معناداری به لحاظ آماری بین محلات وجود دارد و محل شوش از سرمای اجتماعی بیشتری برخوردار است. نتیج آزمون رگرسیون چندگان توام نشان می‌دهد بین میزان سرمای اجتماعی و میزان تمایل شهروندان به مدیریت مشارکتی محلات رابط معنادار آماری وجود دارد و مؤلفه‌های سرمای اجتماعی بر میزان تمایل شهروندان در مدیریت مشارکتی محلات مؤثرند. پژوهش حاضر نتیجه‌گیری می‌کند با افزایش میزان سرمای اجتماعی در محلات شهری، میزان گرایش شهروندان به مدیریت مشارکتی محلات نیز بیشتر می‌شود. همچنین میزان تأثیرگذاری مؤلفه‌های سازند سرمای اجتماعی بر گرایش شهروندان به مدیریت مشارکتی محلات یکسان نیست و تأثیر‌گذاری مؤلف عضویت در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از دیگر مؤلفه‌ها است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.