مقاله بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS) بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان منطقه شریف آباد شهرستان البرز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS) بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان منطقه شریف آباد شهرستان البرز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS) بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان منطقه شریف آباد شهرستان البرز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS) بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان منطقه شریف آباد شهرستان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS) بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان منطقه شریف آباد شهرستان البرز :
تعداد صفحات :۱۳
با بهکارگیری رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز (FFS)، عناصر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزی (تحقیق، ترویج، کشاورزان، سازمانهای غیر دولتی و…) در فرایندی مناسب به همدیگر نزدیک میشوند و از تجربهها و یافتههای علمی و عملی همدیگر بهره میبرند. هدف این تحقیق بررسی تأثیر رهیافت مدرسه مزرعه کشاورز بر مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزان است. این تحقیق از نوع کاربردی و به روش توصیفی- همبستگی است. کشاورزان منطقه شریفآباد شهرستان البرز بهعنوان جامعه آماری این تحقیق انتخاب شدند (۴۲۰=N) و با استفاده از روش نمونهگیری احتمالاتی ساده، ۲۰۰ کشاورز بهعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای تعیین روایی محتوایی، چندین نسخه از پرسشنامه را در اختیار استادان دانشگاه و تعدادی از کارشناسان استان قزوین گذاشتیم و پس از دریافت نظرهای آنها اصلاحات لازم انجام گرفت. پایایی پرسشنامه از طریق تکمیل سی پرسشنامه توسط کشاورزان در یکی از شهرستانهای خارج از نمونه اصلی محاسبه شد و ضریب پایایی آلفای کرونباخ ۸۱/۰ برآورد شد. نتایج پاسخگویان درباره وضعیت مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزی اینگونه بود: ۸/۱۸ درصد ضعیف، ۲/۱۶ درصد متوسط و ۶۵ درصد خوب. همچنین، عوامل مدیریتی، عوامل اجتماعی، عوامل آموزشی- ترویجی و عوامل اقتصادی، ۹/۷۷ درصد از تغییرات مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزی را تبیین کردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.