مقاله انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی :

تعداد صفحات :۳۲

هدف: شناسایی میزان نفوذ و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی و بررسی دلایل ایجاد رسانه‌های اجتماعی وهمچنین درک موانع حضور این رسانه‌ها در کتابخانه‌های دانشگاهی از جمل اهداف این مقاله است.
روش: در این پژوهش داده‌ها به‌وسیل ابزار کیفی و به‌صورت گروه بحث گردآوری شده است و جامع پژوهش شامل ۲۲ کتابدار از سه دانشگاه (دانشگاه یو. ام؛ یو. پی. ام؛ یو. کی. ام) پژوهش‌محور در شهر کوالالامپور کشور مالزی است.
نتایج: نتایج حاکی از آن است که در این دانشگاه‌ها چهار دسته از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی برای استفاد کاربران در کتابخانه‌ها وجود دارد. این دسته‌ها شامل وبلاگ‌ها، ابزارهای چند‌رسانه‌ای، بوک‌مارک‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند. انگیز کتابداران برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی شامل ارتقای خدمات کتابخانه، مدیریت دانش سازمانی و تسریع ارتباط با کاربران است. موانعی که بر حضور فعال کتابداران تأثیر می‌گذاشت شامل موانع فناورانه، موانع سازمانی، ویژگی‌های فردی و نحو گردش کار در سازمان بود. این مقاله، با استفاده از روش کیفی مشخص می‌کند که باید مدیریت کتابخانه‌ها به پشتیبانی و تشویق کتابداران بپردازند تا کتابداران کتابخانه‌‌های دانشگاهی، نقش و مشارکت بهتری در رسانه‌‌های اجتماعی داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.