مقاله کاربرد نظری? انگیزش حمایتی جاذب? ترس برای ارتقای فرهنگ ایمنی در برابر زلزله (مطالع? موردی تأثیر زلزل? اهر- ورزقان در اصلاح نگرش و رفتار مردم در برابر زلزله)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کاربرد نظری? انگیزش حمایتی جاذب? ترس برای ارتقای فرهنگ ایمنی در برابر زلزله (مطالع? موردی تأثیر زلزل? اهر- ورزقان در اصلاح نگرش و رفتار مردم در برابر زلزله) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد نظری? انگیزش حمایتی جاذب? ترس برای ارتقای فرهنگ ایمنی در برابر زلزله (مطالع? موردی تأثیر زلزل? اهر- ورزقان در اصلاح نگرش و رفتار مردم در برابر زلزله)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد نظری? انگیزش حمایتی جاذب? ترس برای ارتقای فرهنگ ایمنی در برابر زلزله (مطالع? موردی تأثیر زلزل? اهر- ورزقان در اصلاح نگرش و رفتار مردم در برابر زلزله)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد نظری? انگیزش حمایتی جاذب? ترس برای ارتقای فرهنگ ایمنی در برابر زلزله (مطالع? موردی تأثیر زلزل? اهر- ورزقان در اصلاح نگرش و رفتار مردم در برابر زلزله) :

تعداد صفحات :۲۱

عدم آگاهی لازم در مورد زلزله، شیوه‌های صحیح پناهگیری، شیوه‌های صحیح ساخت‌و‌ساز و مقاومت ساختمان‌ها، مقاوم‌سازی سازه‌ای و غیرسازه‌ای، اطلاعات ناکافی در مورد گسل‌های فعال و دانش زمین‌لرزه و نیز عدم باور عمومی به اینکه می‌توان با آگاهی و به‌کار بستن اصول ایمنی، خسارات و آثار سوء زلزله را به حداقل رساند، در پی وقوع هر زلزله، همواره هزینه‌های مادی و معنوی بیشماری را بر کشور تحمیل می‌کند. اصلاح این نگرش و ایجاد باورها و رفتارهای جدید در اذهان عمومی، می‌تواند تا حد زیادی این خسارات را کاهش دهد و سبب افزایش ایمنی کشور در برابر زلزله شود. استفاده از روش‌ها و پیام‌های ارتباطی با اتکا به شیوه‌های اقناعی، می‌تواند باورهای جدیدی در افراد ایجاد کند و رفتار آنها را مطابق باورهای جدید تغییر دهد [۱]. یکی از روش‌های معمول برای اقناع و تغییر نگرش در افراد، ایجاد ترس در آنهاست؛ به‌گونه‌ای که ترس ایجادشده، افراد را از موضعی انفعالی به‌سمت اقدام و بروز رفتارهای جدید سوق می‌دهد. در این مقاله وقوع زلزل اهر- ورزقان به‌عنوان پیام ترس‌آور برای مردم شهر تبریز، که در مجاورت کانون زلزله قرار داشتند، در نظر گرفته شده و حد تغییر رفتار و نگرش آنها پس از دریافت این پیام هشداردهنده سنجیده شده است. همچنین در این مقاله نتایج این پژوهش که به‌صورت میدانی (Survey) و با استفاده از ابزار پرسشنامه بین ۳۸۵ نفر از شهروندان تبریز به شیوه‌ای تصادفی توزیع شد بررسی می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.