مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی :

تعداد صفحات :۲۴

هدف پژوهش حاضر مقاله سنجش رابط? نارضایتی از تصویر بدنی و اضطراب اجتماعی با میزان استفاده از لوازم آرایشی در دانشجویان دختر بود. روش این پژوهش توصیفی و از نوع تحلیلی بود. کلی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی، که در نیم دوم سال ۱۳۹۲ مشغول به تحصیل بودند، جامع آماری پژوهش حاضر را تشکیل دادند. ۱۱۰ نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی چند‌مرحله‏ای از این جامعه انتخاب شدند و به پرسشنامه‏های اختلال اضطراب اجتماعی، نارضایتی از تصویر بدن، و پرسشنام محقق‌ساخته میزان استفاده از وسایل آرایشی پاسخ دادند. داده‏های به‌دست‌آمده نیز با استفاده از آزمون‏های همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل شد. نتایج نشان داد که میزان استفاده از لوازم آرایشی در دانشجویان دختر با نارضایتی از تصویر بدنی (۴۴/۰ r=؛۰۰۱/۰>p)، اضطراب اجتماعی (۲۶/۰ r=؛۰۰۱/۰>p) و مؤلفه‏های آن، یعنی ترس (۲۸/۰ r=؛۰۴/۰>p)، علائم فیزیولوژیکی (۲۲/۰ r=؛۰۲/۰>p )، و اجتناب (۲۱/۰ r=؛ ۰۳/۰>p) ارتباط مثبت دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که ۱۹‌درصد از کل واریانس میزان استفاده از لوازم آرایشی بر‌اساس نارضایتی از تصویر بدن و اضطراب اجتماعی تبیین می‏شود.نتایج این پژوهش نشان می‏دهد که نارضایتی از تصویر بدنی و علائم اضطراب اجتماعی در میزان استفاده از لوازم آرایشی در دانشجویان دختر نقش دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.