مقاله اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی دانشجویان :
تعداد صفحات :۲۶
اولویتبندی اهداف، سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی از جمله مفاهیمی هستند که امروزه توجه زیادی را به خود جلب کردهاند. هدف پژوهش حاضر، مقایسه نسبت اولویتبندی اهداف دانشجویان و رابطه آن با سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی آنها بود. نمونه شامل ۲۱۶ نفر (۱۲۰ دختر، ۹۶ پسر) از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بودند. پرسشنامههای اهداف و آرزوها (GAQ)، سلامت روانی (GHQ) و باورهای غیرمنطقی (۴IBFA) توسط دانشجویان تکمیل شد. آزمون خیدو نشان داد که بین اولویت اول اهداف کل دانشجویان تفاوت معناداری وجود دارد، اما بین دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد این تفاوت معنادار نبود. همچنین نتایج تحلیل واریانس نشان داد که بین اولویتبندی اهداف و نمره کلی مقیاس سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی رابطه معناداری وجود ندارد، اما در مؤلفههای نشانههای افسردگی و درماندگی در برابر تغییر بین دانشجویان با اولویتبندی اهداف متفاوت، تفاوت معنادار وجود داشت. با توجه به میانگین دادهها کسانی که اهداف خودبرتری را در اولویت قرار دادهاند از لحاظ سلامت روانی و باورهای غیرمنطقی بهتر از کسانی هستند که اولویت آنها مربوط به اهداف فیزیکی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.