مقاله یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی :

تعداد صفحات :۳۷

بی‌‌‌‌‌‌‌شک از مهم‌ترین مسائلی که علت اصلی مطرح‌شدن مباحث توسعه بوده، تلاش برای رسیدن از وضع موجود به وضعی مطلوب است. از سوی دیگر، کلید دستیابی به تغییر مطلوب در نوع یادگیری افراد است. از این‌رو در مقال حاضر با بهره‌‌‌‌‌‌‌گیری از شیو مطالع اسنادی، پس از بررسی اجمالی مباحث علوم و اقتصاد شناختی، به بررسی آرا و نظرهای داگلاس نورث، در حکم یکی از اندیشمندان نهادگرای فعال در زمین بررسی تغییرات نهادی پرداختیم. پس از آن با بهره‌‌‌‌‌‌‌گیری از نظرها و مطالعات هوارد گاردنر، یکی از اندیشمندان فعال در حوز شناختی و مبتکر نظری هوش‌‌‌‌‌‌‌های چندگانه، دیدگاه‌‌‌‌‌‌‌های نورث را نقد و بررسی کردیم. نتایج این پژوهش نشان داد که آرا و نظرهای گاردنر در بسیاری از زمینه‌‌‌‌‌‌‌ها مانند اهمیت فرایند یادگیری، تأثیرات آن در تغییرات و سیستم باورها مؤید یا مکمل دیدگاه‌‌‌‌‌‌‌های نورث است، اما در پاره‌‌‌‌‌‌‌ای از جنبه‌‌‌‌‌‌‌ها همچون توانایی یادگیری طی حیات و قبول شانس برابر یادگیری در شرایط گوناگون انتقاداتی را بر نگرش وی وارد می‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.