مقاله بررسی تأثیر عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه‌: نقش تعدیلی عوامل اقتصادی و عوامل مبتنی بر نظری? نمایندگی در آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه‌: نقش تعدیلی عوامل اقتصادی و عوامل مبتنی بر نظری? نمایندگی در آن دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه‌: نقش تعدیلی عوامل اقتصادی و عوامل مبتنی بر نظری? نمایندگی در آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه‌: نقش تعدیلی عوامل اقتصادی و عوامل مبتنی بر نظری? نمایندگی در آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه‌: نقش تعدیلی عوامل اقتصادی و عوامل مبتنی بر نظری? نمایندگی در آن :

تعداد صفحات :۳۳

عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت، موجب عدم تقارن هزینه­ها در زمان افزایش و کاهش فروش می‎شود. پژوهش­های قبلی بیشتر به تأثیر علل اقتصادی و علل نظری نمایندگی بر چسبندگی هزینه­ها متمرکز بوده‎اند، در پژوهش حاضر به بررسی تأثیر علت رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر افزایش ­چسبندگی هزینه­های توزیع، فروش و اداری ­پرداخته شده است. جامع ­آماری پژوهش را شرکت­های پذیرفته‎شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال­های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ تشکیل می‎دهد. برای آزمون فرضیه­ها از مدل بسط‎یافت اندرسون در پنج حالت استفاده شده است. در مدل اولیه، ­بدون درنظرگرفتن متغیرهای اقتصادی، متغیرهای مبتنی بر نظری نمایندگی، اثرات ثابت زمانی و اثرات ثابت صنعت، فقط به بررسی تأثیر اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت بر چسبندگی هزینه­های توزیع، فروش و اداری پرداخته شد. سپس به‎ترتیب متغیرهای مذکور در مدل وارد شده و تأثیر آنها بر نتایج مدل مشاهده شد. مطابق یافته­ها، تأثیر متغیر اعتمادبه‎نفس مدیریت بر چسبندگی هزینه­های توزیع، فروش و اداری، در مدل اول از ۷۶ درصد به ۷/۶۲ درصد در مدل پنجم کاهش یافت. این موضوع نشان می­دهد عامل رفتاری اعتمادبه‎نفس بیش‎ازحد مدیریت، موجب افزایش چسبندگی هزینه­ها می‎شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.