مقاله مصرف سینما و عوامل اجتماعی مرتبط با آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مصرف سینما و عوامل اجتماعی مرتبط با آن دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مصرف سینما و عوامل اجتماعی مرتبط با آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مصرف سینما و عوامل اجتماعی مرتبط با آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مصرف سینما و عوامل اجتماعی مرتبط با آن :
تعداد صفحات :۲۹
پژوهش حاضر در پی بررسی ذائقه سینمایی گروههای مختلف مردم است. در بخش مبانی نظری از دیدگاههای بوردیو درباره مصرف و ذائقه طبقاتی استفاده شده که براساس آن، دو پیمایش ضرورت مییابد. پیمایش اول برای سنجش متغیرهای تحقیق و ذائقههای سینمایی، و پیمایش دوم برای سنجش منزلت ذائقههای سینمایی. بهجای پیمایش دوم از معتبرترین سایت سینمایی دنیا، imdb،استفاده شده است. تحقیق با روش پیمایشی، با استفاده از پرسشنامه و بهشیوه نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای انجام شد. در نهایت، ۴۱۰ شهروند بالای ۱۵ سال شهر مشهد بهعنوان نمونه انتخاب شدند. براساس یافتهها، متغیر سن با ارزش هنری و اجتماعی ذائقه سینمایی رابطه معنادار ندارد، اما متغیرهای جنسیت، تحصیلات و منزلت شغلی رابطهای معنادار و مثبت با این متغیر دارند. به عبارتی، ارزش هنری و اجتماعی ذائقه سینمایی مردها و افراد با تحصیلات و منزلت شغلی بالاتر، متعالیتر از ذائقه سینمایی زنان و افراد با تحصیلات و منزلت شغلی پایینتر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.