مقاله فضای تولید موسیقی مردمپسند در ایران: پژوهشی جامعهشناختی با استفاده از دادههای کیفی حاصل از پنج مصاحبه متمرکز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فضای تولید موسیقی مردمپسند در ایران: پژوهشی جامعهشناختی با استفاده از دادههای کیفی حاصل از پنج مصاحبه متمرکز دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فضای تولید موسیقی مردمپسند در ایران: پژوهشی جامعهشناختی با استفاده از دادههای کیفی حاصل از پنج مصاحبه متمرکز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فضای تولید موسیقی مردمپسند در ایران: پژوهشی جامعهشناختی با استفاده از دادههای کیفی حاصل از پنج مصاحبه متمرکز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فضای تولید موسیقی مردمپسند در ایران: پژوهشی جامعهشناختی با استفاده از دادههای کیفی حاصل از پنج مصاحبه متمرکز :
تعداد صفحات :۳۲
تحقیق پیرامونِ فضایِ تولید موسیقی با رویکردهایِ متفاوتِ نظری و پژوهشی صورت گرفته است. در این مقاله که بر اساسِ رهیافتِ پژوهشیِ مردمنگاری/ جامعهشناختی در پژوهش رویِ تولیدکنندگانِ فرهنگی طراحی شده است، تلاش شده با توجه به عدمِ امکانِ انجامِ پژوهشی ساختاری درباره فضایِ تولید موسیقی مردمپسند در ایران، به سببِ فقدانِ آمارهایِ مستند از وضعیتِ تولید، این فضا به مددِ مفهومپردازیِ جامعهشناختی در سطحِ خُرد، با استفاده از دادههایی مستخرج از پنج مصاحبه با تولیدکنندگان گونههایِ رسمی و غیررسمی در شهر تهران تحلیل شود. در این مقاله برایِ جمعآوریِ دادههایِ کیفی در پاسخگویی به این سؤال که «آیا کنش میانِ تولیدکنندگانِ موسیقی مردمپسند در ایران، به عنوانِ سازندگانِ اصلی فضایِ تولیدِ موسیقی، کنشی ایدئولوژیک است؟» از تکنیکِ گروهِ متمرکز بهره گرفته شد. دادهها در جریانِ پنج جلسه بحث با دو گروهِ هشت نفره بهدست آمدند و بر اساسِ روشِ تحلیلِ تأملی تحلیل شدند. تحلیلِ دادهها نشان داد، فضایِ تولید موسیقی مردمپسند در ایران به علتِ ایدئولوژیک بودنِ تولیدکنندگانِ گونههایِ مورد بررسی به عنوانِ کنشگرانِ این فضا، فضایی منازعهآمیز است و در این فضایِ منازعهآمیز هر گونه تلفیقِ موسیقیشناختی را ناممکن مینماید. برایِ نویسنده این مقاله، تلفیقِ موسیقیشناختی تنها راهِ برونرفت از بیریختیِ فرهنگیِ حاکم بر فضایِ تولید موسیقی در ایران محسوب میشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.