مقاله بررسی و آسیبشناسی روش تدریس در آموزش زبان خارجی از دیدگاه معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و آسیبشناسی روش تدریس در آموزش زبان خارجی از دیدگاه معلمان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و آسیبشناسی روش تدریس در آموزش زبان خارجی از دیدگاه معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و آسیبشناسی روش تدریس در آموزش زبان خارجی از دیدگاه معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و آسیبشناسی روش تدریس در آموزش زبان خارجی از دیدگاه معلمان :
تعداد صفحات :۳۳
دیدگاهها و نظریههای متعددی در صدد مرتفع کردن چالش «بهترین روش آموزش زبان خارجی» بهوجود آمد که هر نگره روش و اصول مشخصی را به لحاظ زبانشناسی و روانشناسی دنبال میکرد. سرانجام، در دور موسوم به پساروش[۱]، نتیجه چنین شد که روشی جادویی برای آموزش زبان وجود ندارد، بلکه روش تدریس سازگار با اصول تجربی و بومیسازی شده میتواند فضای آموزشی مطلوبی را فراهم آورد. در تحقیق حاضر، در راستای ارائ راهبردهای ارتقاء کیفیت آموزش زبان خارجی، ضمن بررسی «دانش آموزشی» معلمان با استفاده از الگوی ارائه شده توسط گتبونتون[۲] (۱۹۹۹)، به آسیبشناسی و مطالع روش تدریس مؤثر از دیدگاه معلمان پرداخته شده است. پس از آسیبشناسی روش تدریس، معلمان عواملی مثل مدیریت زبانآموز، کیفیت آموزش، بازدهی آموزش، تخصص، شخصیت و سیاستهای آموزشی را معیارهای تشخیص تدریس موثر ذکر کردند. مشاهد روش تدریس معلمان زبان انگلیسی نیز نشان داد که تفاوتهایی در «دانش آموزشی» معلمان کمتجربه و باتجربه از لحاظ شناختی وجود دارد.
[۱]- postmethod
[۲]- Gatbonton
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.