مقاله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات :
تعداد صفحات :۲۷
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر محیطهای خدماتی بر هیجان مشتری و خروجیهای خدمات میپردازد. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر محیطهای فیزیکی و اجتماعی خدماتی بر هیجان، رضایت و تمایلات رفتاری مشتریان و در نهایت خروجی خدمات است که در آن محیط فیزیکی، دو بعد عوامل طراحی و عوامل محیطی را دربردارد و محیط اجتماعی از دو بعد هیجان بروزیافت کارکنان و جو خدماتی مشتری تشکیل شده است. جامع آماری این پژوهش مشتریان بانک ملی ایران را پوشش میدهد که دادهها بهکمک توزیع پرسشنامه میان نمون ۳۸۵ نفری بهدست آمد. تعداد نمونه بهکمک فرمول آماری کوکران برای جوامع بینهایت و به روش نمونهگیری خوشهای مرحلهای بهدست آمد. دادهها با بهرهمندی از مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزارهای لیزرل و اس.پی.اس.اس تجزیهوتحلیل شد. نتایج پژوهش، میان هیجان بروزیافت کارکنان با هیجان مثبت مشتری و رضایت مشتری رابط معناداری نشان داد؛ اما میان ضوابط مشتری با هیجان مثبت مشتری و رضایت مشتری رابط معناداری گزارش نداد. در مقابل، معناداری رابط عوامل محیطی و عوامل طراحی با هیجان مثبت مشتری و رضایت مشتری به تأیید رسید. همچنین میان هیجان مثبت مشتری با رضایت و تمایلات رفتاری مشتریان رابط مستقیمی دیده شد و رابط رضایت و تمایلات رفتاری مشتریان نیز به تأیید رسید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.