مقاله مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران :

تعداد صفحات :۲۴

بازاریابی ویروسی به‎عنوان عاملی تأثیرگذار بر رفتار مشتریان، ابزار جدیدی است که افراد را تشویق می‎کند در خصوص محصولات یا خدمات شرکت‎ها در بستر اینترنت، اظهار نظر کنند. ارتقای برند نیز که یکی از مهم‎ترین روش­های راهبردی رشد شرکت­هاست، همواره در کانون توجه قرار دارد. هدف از این مطالعه، بررسی چگونگی تأثیر بازاریابی ویروسی به‎مثاب یکی از شیوه­های نوین ترفیع کارآفرینانه بر ارزش ویژ برند مشتری‎محور، در بازار تلفن همراه تهران است. روش پژوهش از لحاظ هدف در دست پژوهش­های کاربردی قرار دارد و به‎صورت توصیفی‎ـ پیمایشی اجرا شده است. پرسشنام طراحی‎شده در اختیار ۵۰۰ نفر از مصرف­کنندگان تهرانی قرار گرفت و پس از جمع‎آوری، به شیو معادلات ساختاری در نسخ ۵۴/۸ نرم‎افزار لیزرل تحلیل شد. درنهایت ضمن ارائ مدل، فرضیه­های پژوهش در سطح اطمینان ۹۵ درصد به تأیید رسید و مشخص شد که از نظر ساکنان تهران، ابعاد بازاریابی ویروسی بر مؤلفه­های ارزش ویژ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران، تأثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.