مقاله مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلیابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژ? برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران :
تعداد صفحات :۲۴
بازاریابی ویروسی بهعنوان عاملی تأثیرگذار بر رفتار مشتریان، ابزار جدیدی است که افراد را تشویق میکند در خصوص محصولات یا خدمات شرکتها در بستر اینترنت، اظهار نظر کنند. ارتقای برند نیز که یکی از مهمترین روشهای راهبردی رشد شرکتهاست، همواره در کانون توجه قرار دارد. هدف از این مطالعه، بررسی چگونگی تأثیر بازاریابی ویروسی بهمثاب یکی از شیوههای نوین ترفیع کارآفرینانه بر ارزش ویژ برند مشتریمحور، در بازار تلفن همراه تهران است. روش پژوهش از لحاظ هدف در دست پژوهشهای کاربردی قرار دارد و بهصورت توصیفیـ پیمایشی اجرا شده است. پرسشنام طراحیشده در اختیار ۵۰۰ نفر از مصرفکنندگان تهرانی قرار گرفت و پس از جمعآوری، به شیو معادلات ساختاری در نسخ ۵۴/۸ نرمافزار لیزرل تحلیل شد. درنهایت ضمن ارائ مدل، فرضیههای پژوهش در سطح اطمینان ۹۵ درصد به تأیید رسید و مشخص شد که از نظر ساکنان تهران، ابعاد بازاریابی ویروسی بر مؤلفههای ارزش ویژ برند مشتریمحور در بازار تلفن همراه تهران، تأثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.