مقاله مقایس? عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالع? موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایس? عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالع? موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایس? عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالع? موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالع? موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایس? عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالع? موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان) :

تعداد صفحات :۳۴

هدف کلی تحقیق حاضر مقایس عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران تیم‌های ورزشیِ باسابقه و تیم‌های ورزشیِ تازه‌تأسیس بود. این تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی و از شاخ تحقیقات میدانی است. در این تحقیق به‌منظور گردآوری داده‌ها و تعیین عوامل مؤثر بر ایجاد همذات‌پنداری هواداران از پرسشنام محقق‌ساخت فرایند تحلیل سلسله مراتبی که روایی آن را متخصصان مدیریت ورزشی، بازاریابی و جامعه‌شناسی تأیید کردند و پایایی آن براساس آلفای کرونباخ ۸۹/۰ ارزیابی شد، استفاده شد. جامع آماری تحقیق کلی هواداران تیم فوتبال سپاهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بود که تعداد دقیق آنها مشخص نبود. براساس یک مطالع مقدماتی و با استفاده از فرمول حجم نمون جامع نامحدود یک نمون ۱۲۶ نفری از هواداران تیم فوتبال سپاهان و یک نمون ۱۲۶ نفره از هواداران تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به‌صورت تصادفی انتخاب شدند. از نرم‌افزار SPSS16 به‌منظور تعیین پایایی و آمار توصیفی و از نرم‌افزار Expert Choiceبرای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و مقایسه‌های زوجی معیارهای همذات‌پنداری استفاده شد. براساس تکنیک فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی نتایج نشان داد که در بین هواداران تیم تازه‌تأسیس فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، ” خاستگاه جغرافیایی” اساسی‌ترین عامل در همذات‌پنداری هواداران با تیم مورد علاقه‌شان است. پس از “خاستگاه جغرافیایی”، “سبک بازی”، “بازیکنان و مربیان ستاره”، “تعاملات اجتماعی” و “سابقه و تاریخچ موفقیت‌های تیمی” به‌ترتیب از دیگر عوامل مؤثر در احساس همذات‌پنداری هواداران مطرح بود. از طرف دیگر، نتایج مطالع هواداران تیم فوتبال باسابق سپاهان اصفهان نشان داد که عوامل مؤثر بر ایجاد احساس همذات‌پنداری هواداران با این تیم با عوامل مؤثر بر ایجاد احساس همذات‌پنداری هواداران با تیم فوتسال تازه‌تأسیس گیتی‌پسند اصفهان متفاوت بوده است. بدین ترتیب که در بین هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان “سابقه و تاریخچ موفقیت‌های تیمی”، اساسی‌ترین عامل در همذات‌پنداری هواداران با تیم مورد علاق خود محسوب شده است. “بازیکنان و مربیان ستاره”، “سبک بازی” و “تعاملات اجتماعی” و “خاستگاه جغرافیایی” نیز به‌ترتیب از دیگر اولویت‌های مؤثر در ایجاد همذات‌پنداری هواداران، است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.