مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان :

تعداد صفحات :۲۷

تصمیم دربار کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که فراروی مدیران قرار دارد. تصمیم دربار توزیع کالا بر سایر تصمیم‌های بازاریابی تأثیر مستقیم می‏گذارد. نبض شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما اغلب شرکت‏ها به کانال‏های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان‌باری برای آنان به دنبال دارد. از این‌رو، احتیاج به همکاری نزدیک و انتخاب درست شرکت‌های پخش در کانال‏های توزیع و حفظ همکاری بلندمدت، اهمیتی دوچندان پیدا می‎کند. هدف این تحقیق بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در حفظ و تداوم همکاری توزیع‎کننده- عرضه‎کننده از دیدگاه عرضه‎کننده است. جامعه آماری این تحقیق شامل عرضه‌کنندگان محصولات مواد غذایی است. تحلیل داده‌ها با استفاده از تکنیک مدل‌سازی معادلات ساختاری صورت گرفت. یافته‌های مطالعه حاکی از این است که عواملی نظیر تعهد، ارتباطات، عملکرد، رضایت و اعتماد از جمله عوامل مؤثر در حفظ و تداوم همکاری تولیدکننده- توزیع‎کننده است و تأثیر مثبتی بر حفظ همکاری در شبکه توزیع دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.