مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضهکننده- توزیعکننده در زنجیر? توزیع از دیدگاه عرضهکنندگان :
تعداد صفحات :۲۷
تصمیم دربار کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیمهایی است که فراروی مدیران قرار دارد. تصمیم دربار توزیع کالا بر سایر تصمیمهای بازاریابی تأثیر مستقیم میگذارد. نبض شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما اغلب شرکتها به کانالهای توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد. از اینرو، احتیاج به همکاری نزدیک و انتخاب درست شرکتهای پخش در کانالهای توزیع و حفظ همکاری بلندمدت، اهمیتی دوچندان پیدا میکند. هدف این تحقیق بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در حفظ و تداوم همکاری توزیعکننده- عرضهکننده از دیدگاه عرضهکننده است. جامعه آماری این تحقیق شامل عرضهکنندگان محصولات مواد غذایی است. تحلیل دادهها با استفاده از تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری صورت گرفت. یافتههای مطالعه حاکی از این است که عواملی نظیر تعهد، ارتباطات، عملکرد، رضایت و اعتماد از جمله عوامل مؤثر در حفظ و تداوم همکاری تولیدکننده- توزیعکننده است و تأثیر مثبتی بر حفظ همکاری در شبکه توزیع دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.