مقاله تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران :
تعداد صفحات :۲۹
به منظور شناسایی موضوعات تکراری و ارزیابی وضعیت مؤلفههای روششناسی، در این مطالعه دویستوچهار پایاننام دفاعشده در گرایش بازاریابی، طی سالهای ۱۳۸۹-۱۳۸۴ در چهار دانشگاه شهید بهشتی، تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی مورد بررسی قرار گرفت. درنتیج تحلیل محتوایی، مشخص شد که موضوعات رفتار مصرفکننده (۵۴ مورد)، آمیخت محصول (۳۵ مورد)، تجارت الکترونیکی (۲۶ مورد)، آمیخت ترفیع (۱۵ مورد) و مدیریت ارتباط با مشتری (۱۱ مورد)، پُرتکرارترین موضوعاتِ پایاننامههای بازاریابی هستند. تحلیل تناظر ساده نشان داد که دانشگاه شهید بهشتی با موضوعات بازاریابی خردهفروشی، دانشگاه علامه طباطبایی با بازاریابی الکترونیکی و خدمات، و دانشگاه تربیت مدرس با بازاریابی کالا بیشترین نزدیکی را دارند. دانشگاه تهران با موضوع خاصی پیوند معنادار نداشت. تحلیل فراروش پایاننامهها، حاکی از غلب روشهای پیمایشی، ابزار پرسشنامه، روشهای نمونهگیری احتمالی، روش روایی محتوا، روش ضریب آلفای کرونباخ، حجم نمونه تا ۳۰۰ نفر، روش آماری آزمون میانگین، پژوهش قطعی، تکرار و بسط الگو و طرح بین بخشی تکمقطعی در مؤلفههای روششناسی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.