مقاله بررسی نقش آمیخت? ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ? برند در راستای افزایش وفاداری برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش آمیخت? ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ? برند در راستای افزایش وفاداری برند دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش آمیخت? ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ? برند در راستای افزایش وفاداری برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش آمیخت? ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ? برند در راستای افزایش وفاداری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش آمیخت? ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ? برند در راستای افزایش وفاداری برند :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از انجام این پژوهش، بررسی نقش عناصر آمیخت ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژ برند و همچنین وجود تعامل و روابط همبسته میان این ابعاد است. مطالع پیش رو از نظر هدف، از دسته پژوهشهای کاربردی و از دید روش، در گروه پژوهشهای توصیفی ـ پیمایشی است. جامع آماری این پژوهش از بین مصرفکنندگان دو صنعت مواد غذایی و مواد شوینده و بهداشتی انتخابشده که برای جمعآوری دادهها، تعداد دویستوچهل پرسشنامه در میان هر دو گروه توزیع شد. تجزیهوتحلیل اطلاعات بهدستآمده نشان میدهد از بین عناصر بازاریابی ارتباطی، دو عنصر مدیریت ارتباط با مشتری و ترفیعات غیرمادی فروش، نقش مؤثری در افزایش ارزش ویژ برند ایفا میکنند و آگاهی مصرفکننده نسبت به برند، از دسته ابعاد کلیدی است که نقش تکیهگاه و مرجع را در تعامل میان این ابعاد برعهدهداشته و وفاداری به برند را ایجاد میکند. گفتنی است، نتایج حاصل از این پژوهش میتواند به مدیران بازاریابی سازمانها و شرکتها کمک کند تا کیفیت تصمیمگیری خود را بهبود بخشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.