مقاله ارائه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL :

تعداد صفحات :۲۹

با رشد تجارت الکترونیکی در دنیای امروز، رقابت، چهره‎ی متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است؛ مشتریان در این محیط جدید انتخاب‎های گسترده­ای پیش­روی خود دارند و به‎دنبال ضمانت‎های اجرایی قوی برای پشتیبانی از انتخاب‎هایشان هستند. این فضای جدید پیچیدگی‎های جدیدی را در روابط میان سازمان‎ها و مشتریان، به‎ویژه در محیط B2B ایجاد می‌کند. توافق‌نامه‎ی سطح­ خدمت، ابزار کلیدی در تنظیم روابط میان سازمان­هاست. یکی از چالش­های موجود در تنظیم توافق‌نامه­های سطح­ خدمت، شکاف میان سطح­ خدمت مورد­نیاز مشتری و سطح­ خدمت ادراک‎شده‎ی تأمین­کننده است. پژوهش حاضر برخلاف مطالعات گذشته که تنها توانایی تأمین­کننده در ارائه‎ی خدمت را مدنظر قرار می­دادند، سوی دیگر قرارداد، یعنی مشتریان را مدنظر دارد و به‎منظور شناسایی سطح­ خدمت مورد نیاز مشتریان، به ارائه‎ی چارچوبی جامع از دارایی­های مشتری می­پردازد. به این منظور با بررسی ادبیات موضوع، ابعاد و شاخص­هایی از مشتری که بر سطح ­خدمت ارائه‎شده به مشتری تأثیر می­گذارند، شناسایی و با نظرسنجی خبرگان مورد ارزیابی قرار گرفت. ابعاد شناسایی‎شده در این چارچوب مدیریت، سازمان، فرآیند، انسان، دانش، اطلاعات، نرم­افزارهای­ کاربردی و زیرساخت­ها بوده‎اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.