مقاله ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی :

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی این پژوهش بررسی و ارزیابی قابلیت­‌های کارآفرینی دانشجویان به‌منظور اعتباربخشی و بازاندیشی در کارکردها و مأموریت‌های برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران می­باشد. جامعه‌ی آماری این تحقیق توصیفی- پیمایشی، دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه کاشان در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰ می‌باشد (۵۵۰۲=N). که به روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تعداد ۴۱۲ نفر از آن­ها به‌عنوان گروه نمونه انتخاب و مطالعه شدند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از شاخص‌های آمار توصیفی و استنباطی (آزمون t تک متغیره و تحلیل واریانس یک طرفه) استفاده شد. نتایج به‌دست آمده از این پژوهش نشان داد که میان دانشجویان دانشکده‌های مختلف از نظر قابلیت‌های کارآفرینی تفاوت معناداری وجود ندارد. اما در عین حال میان دانشجویان دختر و پسر در نمره‌ی کل کارآفرینی و شاخص‌های ریسک‌پذیری و خلاقیت تفاوت معناداری وجود دارد. افزون‌بر این، یافته‌های این تحقیق نشان داد که میان دانشجویان سال اول و چهارم از نظر میزان برخورداری از قابلیت‌های کارآفرینی تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.