مقاله گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقش? دانش و نقش? پژوهش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقش? دانش و نقش? پژوهش دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقش? دانش و نقش? پژوهش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقش? دانش و نقش? پژوهش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله گسست دانشی در پژوهشهای مولد چگونه رصد میشود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقش? دانش و نقش? پژوهش :
تعداد صفحات :۳۳
هدف: این مقاله آموزههایی برای مطالع تحلیلی و منتقدان مبانی نظری و پیشین پژوهش ارائه میدهد. هدف آن ایجاد یا تقویت توانایی «خوب پرسیدن» و «خلاقانه اندیشیدن» در مرحل طراحی پژوهش و ایجاد حسِ «تعالی» و «خلاقیت» از طریق پژوهش در پژوهشگران است. روش: این مقاله با چشم اندازی ترویجی نگاشته شده و برای ارائ آموزههای مندرج در آن، از مثالهایی در حوز پژوهش سواد اطلاعاتی استفاده شده است. این آموزهها برگرفته از یافتههای بهدست آمده از یک مطالع اکتشافی طولی هستند که نگارنده از بهار ۱۳۸۴ آغاز کرده است. یافتهها: برای رصد گسست دانشی، ترسیم دو نقشه (دانش و پژوهش) پیشنهاد میشود. «نقش دانش» شمایی تحلیلی از ابعاد مختلف موضوع پژوهش ارائه میدهد و امکان تحلیل موضوعی و روش شناختی پژوهشهای پیشین و ساخت «نقش پژوهش» را فراهم میآورد. از طریق نگاشت یا اورلی کردن (overlay) این دو نقشه، گسست دانشی رصد و تبیین میشود. کاربردها: این آموزهها برای طراحی و آموزشِ طراحی پژوهشهای مولد و تأثیرگذار در بافت پژوهش کشور استفاده میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.