مقاله تحلیل چندمعیاره رضایت: بهکارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل چندمعیاره رضایت: بهکارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل چندمعیاره رضایت: بهکارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل چندمعیاره رضایت: بهکارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل چندمعیاره رضایت: بهکارگیری و موارد ضعف MUSA در عمل (مطالعه صنعت بانکداری) :
تعداد صفحات :۳۷
تحلیل چندشاخصه رضایت (MUSA) از جمله تکنیکهای نوین توسعه داده شده بهمنظور تحلیل رضایت مشتریان، مبتنیبر برنامهریزی آرمانی خطی است. این تکنیک بهمنظور غلبه بر ضعف مدلهای پیشین تحلیل چندمعیاره رضایت، شامل فرض مقیاس فاصلهای دادهها و برازش ضعیف مدلها توسعه داده شده است. این تکنیک از دادههای حاصل از قضاوت مشتریان در قالب پرسشنامه رضایتسنجی استفاده کرده و همزمان با تبدیل دادهها به مقیاس فاصلهای، رضایت مشتریان و عوامل مؤثر بر آن را تعیین میکند.. هدف از این مقاله، مرور ادبیات نوین تحلیل رضایت و تبیین روششناسی MUSA بههمراه شناسایی نقاط قوت و ضعف آن است. در این راستا، پس از شرح مدلسازی، نتایج حاصل از اجرای این تکنیک در یک مثال واقعی با نتایج حاصل از دو روش سنتی رایج تحلیل رضایت، شامل رگرسیون معمولی و ترتیبی مقایسه شده است. یافتههای پژوهش نشاندهنده عملکرد مناسبتر این تکنیک نسبتبه دو روش دیگر همزمان با تأیید اعتبار ملاکی آن است. درنهایت در بخش نتیجهگیری این مقاله، به بررسی نقاط قابلبهبود روشهای تحلیل چندمعیاره رضایت مشتریان پرداخته میشود تا راهگشای پژوهشگران و متخصصان در پژوهشهای آتی باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.