مقاله مساله مسیریابی وسائط نقلیه با هدف کاهش سوخت مصرفی و تعداد وسائط نقلیه توسط الگوریتم بهبود یافته بهینهسازی انبوه ذرات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مساله مسیریابی وسائط نقلیه با هدف کاهش سوخت مصرفی و تعداد وسائط نقلیه توسط الگوریتم بهبود یافته بهینهسازی انبوه ذرات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مساله مسیریابی وسائط نقلیه با هدف کاهش سوخت مصرفی و تعداد وسائط نقلیه توسط الگوریتم بهبود یافته بهینهسازی انبوه ذرات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مساله مسیریابی وسائط نقلیه با هدف کاهش سوخت مصرفی و تعداد وسائط نقلیه توسط الگوریتم بهبود یافته بهینهسازی انبوه ذرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مساله مسیریابی وسائط نقلیه با هدف کاهش سوخت مصرفی و تعداد وسائط نقلیه توسط الگوریتم بهبود یافته بهینهسازی انبوه ذرات :
تعداد صفحات :۱۳
این مقاله به ارائه مدل جدیدی از مساله مسیریابی وسائط نقلیه به منظور کاهش سوخت مصرفی و اندازه ناوگان میپردازد. مدیران شرکتهای توزیع و صاحبان وسائط نقلیه به دو دلیل مهم علاقهمند به حداقل رساندن سوخت مصرفی در توزیع کالاها میباشند؛ ۱) کاهش در سوخت مصرفی به کاهش هزینههای سرویسدهی و در نتیجه رضایت مشتریان میانجامد و ۲) کاهش در مصرف سوخت به کاهش اثرات مخرب گازهای گلخانهای و آلودگی هوا منجر میشود. همچنین استفاده از حداقل ناوگان برای سرویسدهی به مشتریان به منظور کاهش هزینههای ثابت و دیگر هزینههای مرتبط با وسائط نقلیه در این مقاله مدنظر قرار گرفته است. به دلیل NP-Hard بودن مساله مورد بررسی و به منظور حل مسایل در ابعاد بزرگ از روش فراابتکاری بهبود یافتهی بهینهسازی انبوه ذرات (IPSO) استفاده میشود. سپس برای نشان دادن کارایی الگوریتم طراحی شده جوابهای به دست آمده با نرم افزار لینگو مقایسه خواهند شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.