مقاله ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) :
تعداد صفحات :۲۹
عمدهترین عامل ابهام و پیچیدگی کار مدیران و کارکنان دانشی در پیشبینی راهبردها و جهتگیریهای کلان پیشرفت و توسعه در سازمانها، سرعت و رشد انفجاری “دانش بشر” است؛ ازاینرو، سازمانها در پی شناسایی توانمندسازها، سنجش و بسترسازی برای ایجاد مدیریت دانش هستند تا بهموقع از منابع دانشی خود و محیط پیرامون بهرهبرداری کنند. بههمین منظور، مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی ارائه شده است. پژوهش حاضر از نظر گردآوری اطلاعات، توصیفی- همبستگی بوده، براساس هدف کاربردی است. یافتههای پژوهش، نتیجه مطالعه میدانی دربارهی خبرگان مدیریت دانش در شرکتهای کوچک و متوسط است. ابزار جمعآوری اطلاعات در این مطالعه پرسشنامه بوده است که دادههای آن، به کمک روش حداقل مربعات جزئی و آنالیز مسیر تحلیل شده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد، فرهنگ سازمانی و فناوریاطلاعات بیشترین تأثیر را بر موفقیت مدیریت دانش دارد و ساختار سازمانی نیز کمترین تأثیر را دارد که این میتواند از عدموجود ساختارسازمانی منسجم در شرکتهای متوسط و کوچک در ایران ناشی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.