مقاله زمانبندی تعمیر محصولات برگشتی به همراه تعیین اندازه و زمان سفارشدهی قطعات یدکی آنها در لجستیک معکوس دوسطحی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله زمانبندی تعمیر محصولات برگشتی به همراه تعیین اندازه و زمان سفارشدهی قطعات یدکی آنها در لجستیک معکوس دوسطحی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله زمانبندی تعمیر محصولات برگشتی به همراه تعیین اندازه و زمان سفارشدهی قطعات یدکی آنها در لجستیک معکوس دوسطحی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زمانبندی تعمیر محصولات برگشتی به همراه تعیین اندازه و زمان سفارشدهی قطعات یدکی آنها در لجستیک معکوس دوسطحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله زمانبندی تعمیر محصولات برگشتی به همراه تعیین اندازه و زمان سفارشدهی قطعات یدکی آنها در لجستیک معکوس دوسطحی :
تعداد صفحات :۲۴
در این مقاله، سیستم تولیدی دمونتاژ- مونتاژ سه مرحلهای در لجستیک معکوس از مطالعه صنعت هوایی شناسایی و معرفی شده است، همچنین زمانبندی تعمیر محصول برگشتی و تعیین اندازه و زمان سفارش انباشته قطعات یدکی به طور همزمان در آن بررسی شده است. تصمیمگیرنده، به دنبال کمینهکردن مجموع هزینهها، شامل میانگین وزنی اتمام کارها (تعمیر بالگردهای برگشتی) و هزینههای موجودی قطعات یدکی است. یک مدل یکپارچه از طریق مدلسازی برنامهریزی عدد صحیح مختلط خطی برای مسئله توسعه داده شده است. سپس حل مدل و حساسیت جوابها نسبت به تغییرات پارامترهای کلیدی برای مسئله پایه در صنعت هوایی بررسی شده است. استراتژیهای مختلف تعمیر قطعات یدکی، توسط مونتاژگر، به عنوان سناریوهای جایگزین با استراتژی تعویض قطعه با قطعات دریافتی از تولیدکننده، در ۱۲۰ مسئله نمونهای مقایسه شده است. با وجود عملکرد بهتر استراتژی تعمیر قطعات مشترک به طور میانگین، نتایج، مؤید لزوم اتخاذ استراتژیهای مختلف در دورههای مختلف عمر قطعات برگشتی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.