مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائه دهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی :
تعداد صفحات :۳۳
در دنیای تجاری امروز، شناسایی صحیح نیازمندیهای مشتریان و پاسخ سریع به این نیازمندیها، کلید موفقیت تجاری محسوب میشود. افزایش وفاداری مشتریان بر سوددهی اثر گذاشته، سازمانها با برنامهریزی میتوانند منافع بلندمدت خود را تضمین کنند. از سویی خدمات ارائه شده شرکتهای رقیب روزبهروز به یکدیگر شبیهتر میشوند و بهسختی میتوان مشتری را با ارائهی خدمتی جدید در بلندمدت شگفتزده کرد؛ زیرا جدیدترین خدمات بهسرعت از سوی رقبا تقلید میشوند و به بازار عرضه میشوند. ازاینرو، سرمایهگذاری در حوزهی وفاداری مشتریان سرمایهگذاری اثربخش و سودمند برای شرکتها است. یکی از ایراداتی که به ارائهی خدمات الکترونیکی وارد است، وفاداری مشتریان است. برای بررسی عوامل ایجاد وفاداری الکترونیکی برای سازمانهای ارائهدهندهی خدمات الکترونیک، این پژوهش عوامل تأثیرگذار بر وفاداری مشتریان در خدمات الکترونیک را شناسایی میکند و با تهیه پرسشنامه و با استفاده از فرآیند تصمیمگیری سلسلهمراتبی فازی وزن هر یک از شاخصها را بهدست میآورد و در پایان آنها را رتبهبندی میکند. نتایج بهدست آمده نشان میدهد، کیفیت سرویس ارائهشده به مشتریان دریافتکننده خدمات الکترونیکی مهمترین عامل در ایجاد وفاداری الکترونیکی است. شناسایی عوامل تأثیرگذار بر وفاداری مشتریان در خدمات الکترونیک و رتبهبندی آنها به مدیران کمک میکند تا زمانیکه قصد سرمایهگذاری در این حوزه را دارند بر عاملی که رتبه بهتر و در نتیجه تأثیر بیشتری دارد سرمایهگذاری کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.